آموزش آیلتس
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط سامان حسن زاده |

نمره آیلتس برای تمامی دانشگاه ها و تمامی مراکز مهاجرتی صادق می باشد؟

نمره آیلتس به تازگی نه تنها در تمامی کشورهای انگلیسی زبان و یا مستعمره های انگلیس قابل قبول است بلکه در کشور آمریکا قابل قبول می باشد و اکثر دانشگاه ها نمره آیلتسی را که شما ارائه می دهید با نمره تافلی که نیاز دارند قیاس می کنند و به شما پذیرش می دهند.

 

 

 

نمره ی آزمون آیلتس مورد پذیرش کدام مراکز میباشد؟

آزمون آیلتس و نمره ی آن مورد پذیرش اکثر دانشگاه ها و مراکز آموزشی جهان میباشد. در کشورهای بریتانیا ، افریقای جنوبی ، استرالیا تنها آزمون معتبر و قابل قبول برای تحصیل و اقامت است. در سایر کشورها نیز آیلتس در کنار تافل از اعتبار همسنگ و بی چون و چرا برخوردار است.

 

آزمون آکادمیک یا جنرال  کدام را انتخاب کنم؟ کدام آسان تر است ؟ چه فرقی   با هم دارند؟

آیلتس دردو نوع آکادمیک و جنرال برگزار میشود. بخش reading   & writing   در این دو نوع متفاوت است . نمیتوان گفت کدام آسان تر است . تفاوت در متون آنهاست . متون آکادمیک اختصاصا به محیطهای دانشگاهی و موضوعات مرتبط با آن برمیگردد و متون جنرال به زندگی عمومی. نمره ی آکادمیک برای ادامه تحصیل و یا مشاغل آموزشی مناسب است و نمره ی جنرال برای زندگی و کار در سایر مشاغل. با همه ی اینها شما باید نوع آزمون رابا مقامات و سازمانهای مرتبط با نوع سفر خود چک کنید .

 

سیستم نمره دهی آیلتس چگونه است ؟ فرق نمره ی 6 با نمره ی 7 چقدر است؟

سیستم نمره دهی آیلتس از 0 تا 9 میباشد. صفر برای افرادی که بهیچ وجه از زبان انگلیسی نمیتوانند استفاده کنند و 9 برای فردی که مانند یک بومی مادرزاد به زبان انگلیسی مسلط است. معمولا برای مقاصد مختلف نمره ی  5/5  تا 7 مورد نظر سازمانهای متقاضی میباشد. نمره ی 7 حد نصاب قابل قبول و استاندارد جهانی است. فرق نمره ی 6 با نمره ی 7 زیاد است . گاه لازم میشود برای ارتقا از نمره  ی 6 به 7 زمان زیادی صرف نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.