آموزش آیلتس
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط سامان حسن زاده |

 

اخیرا دانشگاههای آمریکایی نیز شروع به پذیرش نتایج معتبر آیلتس کرده اند. آیلتس برای ارزیابی توانایی زبان داوطلبان طراحی شده است که برای کار یا تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان می روند. امتیاز (مسولیت) برگزاری امتحان آیلتس در ایران بر عهده دو مرکز می باشد:
1- تهران آیلتس www.ieltstehran.com
2- آیلتس ایران http://ielts.sanjesh.org
 
داوطلبان آیلتس آکادمیک  Academic و آیلتس عمومی General Training
داوطلبان باید بر اساس نیاز خود یکی از امتحانهای Academic و یا General Training را انتخاب کنند. معمولا برای شرکت در دانشگاهها و مراکز آموزشی به آیلتس آکادمیک نیاز است و در صورت مهاجرت باید در آزمون عمومی IELTS General Training شرکت کرد. البته اخیرا نتیجه امتحان آکادمیک را برای مهاجرت نیز قبول می کنند ولی برای تحصیل فقط باید در آزمون آکادمیک نمره لازم را بدست آورد. امتحان آیلتس Academic قدرت داوطلب را برای تحصیل در مراتب مختلف تحصیلی ارزیابی می کند. امتحان General Training تاکید بیشتری بر مهارتهای پایه داوطلبانی دارد که برای کار، برنامه های آموزشی، و مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان می روند.

نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت21:04---8 فروردين 1391
سلام داداش اگه موافقی همدیگرو لینک کنیم تا امار بیینندگان هردومون بالا بره عنوان:دخترپسر ایرونی بیاید تو.ادرس:dokhtarpesar2.loxblog.ir اگه لینک کردی خبر بده تا منم داداش گلمو لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.