آموزش آیلتس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, توسط سامان حسن زاده |

شمارش معكوس براي آزمون


روزهاي قبل از آزمون

 

اين مدت زمان مناسبي براي يادگيري فشرده ي مطالب نيست بلكه زماني است براي مرور نكات ، تكنيك هاي آزمون ومهارتها. در اين روزها سعي كنيد خوب استراحت كنيد،خوب بخوريد، ورزش كنيد.اگر آدرس محل آزمون را نمي دانيد حتما چند روز قبل از آزمون واقعي براي پيدا كردن آنجا اقدام كنيد.( مطالعه ی نکات و تکنیک هایی که در کلاس های آموزشی ما فراگرفته اید و به صورت جزوه در اختیار دارید به شما کمک می کند حداکثربهره را اززمان در این روزها ببرید)

 

شب قبل از آزمون

 

شام خوبي بخوريد و در زمان مناسبي به رختخواب برويد.( نه خيلي زود نه خيلي دير ) هر چيزي كه لازم است در روز آزمون به همراه داشته باشيد را آماده كنيد. براي مثال فرم ثبت نام آزمون – پاسپورت- خودكار- مداد- پاك كن و غيره. از مداد نرم يا خودكار روان استفاده كنيد.

 

روز آزمون

صبحانه ي خوبي بخوريد از آنجايي كه مدت زمان زيادي بايد روي سوالات تمركز كنيد غذا و مايعات كافي نيازخواهيد داشت.حتما با خودتان ساعت همراه داشته باشيد تا بتواتيد براي پاسخ دادن به سوالات زمان بندي كنيد.سعي كنيد زمان زيادي را براي رسيدن به حوزه ي امتحانيتان در نظر بگيريد زيرا قبل ازورود به حوزه ي امتحان  بايد فرم ثبت نام را پر كنيد و پاسپورتتان را نشان دهيد.اگر دير برسيد به شما اجازه ي ورود نخواهند داد.پس بي سبب براي خودتان اضطراب و نگراني توليد نكنيد.

 

در طول مدت آزمون

بيشتر دانش آموزان در زمان جواب دادن به سوالات تا حدي  اضطراب دارند اين امر كاملا عادي است حتي مي تواند مفيد هم باشد چون به شما كمك ميكند بر روي سوالات متمركز شويد و انگيزه ي شما را در جواب دادن به سوالات افزايش مي دهد. اما اضطراب بيش از حد مي تواند تاثير بدي روي نتيجه ي آزمون داشته باشد. با اين وجود در صورتي كه آمادگي خوبي داشته باشيد و با جرئيات آزمون آشنا باشيد و يك نگرش مثبت داشته باشيد خيلي زود به حالت عادي برخواهيد گشت و بر اضطرابتان پيروز خواهيد شد.

 

تكنيك هاي آزمون

به ياد داشته باشيد كه به هر كدام از قسمت هاي آزمون آيلتس به طور جداگانه نمره داده ميشود.هرگز به علت آنكه احساس ميكنيد در قسمتي از آزمون ضعيف هستيد آن قسمت را ناديده نگيريد و تمام تلاش خود را بكنيد.سعي نكنيد نتيجه كارتان را پيشبيني كنيد چون ممكن است عملكردتان بهتر از آنچه تصور ميكرديد باشد.بر سوالاتي كه به جواب آنها اطمينان داريد تاكيد بيشتري كنيد.در بخش listening و Reading حتما به  همه ي سوالات جواب دهيد( قبل از اينكه سراغ سوال بعدي برويد) حتي اگر به درستي آنها شك داريد.بسياري از دانش آموزان دوست دارند در پايان، سوالاتي كه جواب نداده اند را دوباره بررسي كنند و جواب بدهند اما اغلب وقت نميكنند.اگر سوالي هست كه درباره ي درستي آن مطمئن نيستيد علامت بزنيد تا در پايان اگر وقت اضافه آورديد جواب دهيد. سوالات نمره منفي ندارند بنابرين به همه ي سوالات جواب دهيد.

 

به یاد داشته باشید برای نتیجه ی بهتر حتما در کلاس های آموزشی شرکت کنید و از اساتید برجسته و باتجربهدرزمینه ی آموزش آیلتس بهره مند شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.